מאסר עולם ו- 20 שנה, למחבל שרצח את אורי אנסבכר

ישראל רובין 2 Comment on מאסר עולם ו- 20 שנה, למחבל שרצח את אורי אנסבכר

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל היום את עמדת הפרקליטות וגזר מאסר עולם ועוד עשרים שנים נוספות על המחבל האכזר ערפאת רפאעיה מחברון שרצח את אורי אנסבכר הי"ד בשנת 2019

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביהמ"ש המחוזי ירושלים, בראשות אב בית הדין השופט רפי כרמל השופט אריה רומנוב והשופטת מרים ליפשיץ-פריבס דנו היום בגזר דינו של המחבל האכזר שרצח את אורי אנסבכר הי"ד.

בדיון, בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר היום על ערפאת רפאעיה, שהורשע בגין מעשה טרור של רצח בכוונה תחילה, וכניסה לישראל שלא כדין, מאסר עולם ועוד עשרים שנים נוספות, מאסר על תנאי ופיצוי מקסימאלי למשפחתה של אורי אנסבכר.

על פי כתב האישום, לפני כארבע שנים יצאה אורי אנסבכר ז"ל, בת 19, אשר שירתה כבת שירות לאומי במרכז "יעלים" לילדים ונוער בסיכון באזור עין יעל בירושלים, אל היער בסמוך לעין יעל כשברשותה צרור דפים לכתיבה.

למקום הגיע הנאשם ערפאת רפאעיה תושב חברון, ללא אישור כניסה לישראל, כשברשותו סכין. הנאשם הבחין באורי ז"ל והחליט להרוג אותה בשל היותה יהודייה. הנאשם תקף את אורי ז"ל אשר נאבקה בנאשם, אך הנאשם התגבר על התנגדותה, ודקר אותה מספר רב של פעמים בכל חלקי גופה באמצעות הסכין והרג אותה.

כאמור, בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות ודחה את הטענות בנוגע למצבו הנפשי של הנאשם וקבע כי הוא כשיר לעמוד לדין. בשלב הטיעונים לעונש הדגישה הפרקליטות, באמצעות עו"ד יובל קדר, את האלימות הקשה והאכזרית שהפעיל הנאשם נגד אורי הי"ד, ריבוי דקירות הסכין וביקשה לגזור על הנאשם עונש משמעותי. ביהמ"ש גזר על הנאשם עונש מאסר עולם, עשרים שנים נוספות על עבירות נוספות שביצע, מאסר על תנאי ופיצוי מקסימאלי למשפחת המנוחה, וקבע כי מדובר ברצח שהוא חריג בחומרתו.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    למה אתם מראים את תמונות הרוצחים? זה מקלקל את הנפש!